sâmbătă, 15 decembrie 2007

Ce am invatat eu in ultima vreme


Scolareste, cu liniuta de la capat.

- unor oameni trebuie sa le acord mai mult timp, proceseaza mai greu, dar proceseaza pina la urma;
- sa-mi ascult intuitia si de-acum incolo, mai putin la olandeza, acolo trebuie sa retin regulile mai degraba;
- cind hotarim sa mergem la un kerstmarkt sa nu ma ma pierd printre pantofi, ci chiar sa ajungem la tirg;
- in magazinele nemtesti nu se gasesc cizme marimea 39, probabil toata suflarea feminina poarta masura asta;
- sa nu mai mergem chiar in ziua de Mos Nicolae, aka SinterKlaas, nicaieri la cumparaturi, nici macar in Germania, pentru ca e plin de olandezi si in general aglomeratie de nu se mai poate respira;
- atita timp cit am drept de vot, apai sa votez.(bine ca s-a terminat asa si nu altfel!!!)
- l-am "citit" pe Antonescu de muuuhuuhulti ani, acum au vazut si ai mei ca aveam dreptate;
- niciodata sa nu trec de la dreapta la stinga intr-o clipire (sau sorbire ca rimeaza), doar ca cineva imi zice ca ma asteapta un ditamai ciolanul aburind in farfurie. Asta inseamna moarte politica. Cine trebuie a inteles? Ma indoiesc!


Am promis blogului o renovare...vine si vremea lui curind!

La multi ani!

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...