marți, 16 octombrie 2007

viata fara tv show-uri - 16.10.2007

... pai cred ca nu s-ar mai pomenii!!!
Seara nu e seara fara Seindfeld, vinerea nu e vineri fara Survivor, duminica nu e duminica fara Expeditie Robinson. Si astept, dar nu stiu ce se intimpla, Amazing Race. De fapt aproape pentru fiecare zi exista un tv show care fie e la tv (duh...zimbet) fie e downloadat cu multa gratie de pe net.
Evident ca ramine in top Sex and the City care ma scoate din plictiseala si apatie, uneori si Gilmore Girls, iar Ugly Betty inca ma asteapta ca am o restanta de citeva episoade. Tot la rezerve/asteptare intra si Grey's Anatomy, October Road pe care l-am abandonat cind Nick se intoarce in locurile bastinase si constata ca are un fiu.Eh,dar mama pruncului nu recunoaste nici in ruptu' capului ca-i al lui iar fiul satului risipitor si ajuns scriitor vrea sa-i dovedeasca lui Hannah ca si-a dat seama ca-i carne rupta din el ala micu'.Asa il gaseste alergic la nu-mai-stiu-ce si pina aici m-am uitat.Asadara serial abandonat!
Si acum prospaturile.... Gossip Girl - niste scolarite agitate si alintate si intrigile de rigoare. Cica e si carte/carti, nu stiu,nu cunosc,nu ma bag.
In aceeasi categorie de NE intra si Big Shots ce se vrea,zic si eu, varianta masculina a lu' Carrie & comp. Evident muult mai slaba.
Californication e cu frumosu' ala de David Duchovny care face pe sexiu si rau' si care intra in incurcaturi din cauza femeilor pe care le agata. Mai are o fata (care seamana cu Schumacher) si o exa pe care o iubeste de moare.Aaa si agatat de el mai e si fata viitorului sot al exei. Singura problema e ca fata e minora si el a aflat asta dupa...intelegeti. Anyway, serial de urmarit.haha si mai apare meteoric si-un ciine numit Cat Stevens :))))
The big bang Theory este o alta revelatie a sezonului televizionistic.O comedie cu 4 nerds si-o blonda. hihihi.Nu mai comentez, dar eu zic macar sa-i dati o sansa de vizionare.
Si am lasat Survivor la urma.Ah...iubesc si urasc acest show! E drept ca am asa vreun minut-doua o senzatie de plictis si dau vina pe producatori care n-au mai schimbat nimic in show-ul asta.Dar tot cool ramine. Nici nu stiti ce conotatii a dat zilei mele de vineri. Dimineata deschid calculatorul, click bookmarks, torrents....siiiii daaahhhhhh...l-au bagat !!!!!!!!!!!!Asa ca incepe downloadarea. In State se transmite joia asa ca vinerea il am si-l vizionez. Si ce scandal in cuplu a stirnit sezonul trecut Survivor-ul!!!Nici acu' nu l-am uitat pe Dreamz cum s-a uitat in ochii lu' Yau-Man si i-a zis ca n-o sa voteze impotriva lui ca "l-a scos din foame" cu masina care i-a dat-o si la final ghiciti....Dreamz il tradeaza si ramine si cu otomobilu'. Deh, ca-n viata!
Eiiii,s-a facut cam tirziu si m-asteapta Jerome si Cosmo.

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...