sâmbătă, 15 decembrie 2007

-4 grade Celsius

S-a facut frig...Frig de-au inghetat apele la propriu.
Saptamina mea incepe martea. Asa ca m-am trezit cu noaptea-n cap, la 6 jumatate, cind era intuneric-intuneric afara si frig-frig. Mai bine-asa decit ploaie, ma incurajez eu. Dupa ora de olandeza m-am oprit in parc si am "cules" ce vedeti mai jos.

Ratele au zburat de pe canale si lucreaza impreuna sa nu inghete apa. Unele se odihnesc pina le vine schimbul.


Acum doua saptamini anuntau cea mai calduroasa luna noiembrie din foarte multi ani. Saptamina trecuta a plouat in ura, iar pentru saptamina asta, cum se vede si cum simt (din plin), ne-a lovit un ghetar.

Dar ce e mai frumos, cind ajungi acasa, cu nasul rosu si degetele inghetate, sa bei o ciocolata fierbinte si sa-ti toarca pisica, lenes, in brate?



Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...