luni, 31 decembrie 2007

Ciudatul...

...2008
   N-as zice ca abia astept sa-si treaca si ultimul minut, spun doar ca a fost extrem de amestecat, sau extrem si amestecat.
   Ca am plins cit pentru toata viata si am ris la fel de mult, ca nu a existat moderatie si ca uneori evenimentele s-au scurs atit de rapid unul dupa altul ca am iesit buimaca de atita bine si de atita rau.
   Am cunoscut citiva oameni frumosi, s-au intarit citeva legaturi, iar altele, din pacate, s-au rupt definitiv.    Ciudatul 2008 m-a invatat sa nu mai ezit, sa fiu mai ferma, mai zgircita cu timpul meu si sa nu ma mai tulbure nimic. Si tot 2008 m-a facut mai toleranta.

   In 2008 am primit "oh my god persent" care n-are cum sa fie egalat vreodata, si tot in cele 12 luni am invatat sa iubesc ploaia - la propriu! Daca la inceput am avut o relatie de "love-hate" Olanda, acum a ramas doar love-ul si o numesc acasa.

   Am trait si un eveniment extrem de socant, crima vecinului, eveniment care m-a marcat destul de mult si al carui ultim episod sper ca s-a incheiat acum citeva zile. A fost ca o picatura chinezeasca de-a lungul intregului an, pentru ca atunci cind credeam ca l-am depasit se mai intimpla ceva care sa-mi aminteasca. Acum stiu ca l-am depasit.

   Si acum, la final, ca sa se numeasca pina la capat ciudat, am primit pe mail intrebarea "Ce ziceti sa va mutati in Elvetia? Ginditi-va bine. Puteti s-o luati ca pe o aventura sau mai mult".
Datele problemei arata cam asa:
- ianuarie - intilnirea personala pentru discutii si negocieri;
- aprilie - raspunsul go/nogo
- iulie - deja mutati.
Elvetia...inca n-am ce sa vizualizez pentru ca in afara de citeva ore petrecute intre doua avioane In Zurich, n-am vizitat-o. Tentatia noului exista si e mare, insa sint atitea pe care trebuie sa le calculam...
Vedem la anu'! :)

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...