miercuri, 11 iulie 2012

Vara asta-i a mea!

Nu m-am mai bucurat de vara in asemenea fel de foarte multa vreme. Sau am uitata ca m-am bucurat. Hm ... posibil!
Cum sint "libera de contract" nu am decit sa o savurez, sa-mi fac planuri, sa-mi colorez unghiile si sa-mi iau bicicleta la plimbare. Intre paranteze fie spus, probabil ca mi-a si uitat greutatea de cind sta abandonata in garaj, nebagata in seama, cu lantul neuns. Vara asta ne vom bucura impreuna!

Dupa ce am scapat de serviciul cel groaznic si rau (evident, exagerez un pic), mi-am facut bagajul, am pus 6 costume de baie, citeva rochite si ochelarii de soare si ne-am indreptat spre o insula prietenoasa cu soare mult si apa din belsug.
Nici ca se putea mai bine! Iubesc soarele, iubesc caldura, iubesc nisipul. Corpul meu s-a lasat rasfatat de raze, mintea mea s-a linistit, in 7 zile mi-am regasit zenul pierdut si pe fata mea a ramas un zimbet neintrerupt. Vacanta cea binefacatoare a trecut deja la capitolul amintiri, dar mai sint citeva luni la mijloc in care as putea sa mai cochetez cu ideea de plaja-soare-vacanta.

Dar ce mi-am propus? Am planuri mici cu efect total.

- in fiecare zi sa-mi colorez unghiile;
- sa merg la plaja de cite ori este frumos afara (in coltul meu de lume vremea nu ma prea ajuta la punctul asta, dar o sa am grija sa profit atunci cind e cazul);
-sa ma trezesc dimineata si sa savurez momentele de liniste si aerul tare si rece;
- sa fac plimbari lungi cu bicicleta si pe jos, zilnic;
- sa ma apuc de germana pentru ca si-asa trebuie s-o invat cind ne mutam;
- sa citesc toate cartile propuse, de pe raft si din e-reader;
- mincare buna si sanatoasa;
- apa multa, multa apa;
- filme si seriale.

Suna foarte neproductiv, insa in paralel am planuri si de job care se vor concretiza in septembrie, dar pina atunci mai e.
Voi cum va traiti vara?

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...