miercuri, 27 iunie 2012

Salata de ciuperci crude



Am mai spus-o si o repet, nu sint mare mester in bucatarie, insa ceva usor, de vara si caldura ma incumet sa pregatesc. Este si cauzl mi-nu-na-tei salate de ciuperci. Foarte simplu de preparat si cu efect garantat.

Ingrediente:

- ciuperci albe (eu am folosit cam 200gr.)
- patrunjel (dupa gust)
- arpagic (dupa gust)
- 2 linguri de ulei de masline
- sare (dupa gust)
- zeama de la o jumatate de lamiie

Am taiat frumos ciupercile si impreuna cu frunzele de arpagic maruntite si patrunjelul le-am pus intr-un castron, dupa care am adaugat uleiul, zeama de lamiie si sarea.

Poate ca nu suna chiar apetisant ceea ce v-am spus, iar ciupercile crude va fac sa ridicati o sprinceana, insa mergeti pe mina mea. Uleiul si zeama de lamiie fac testura ciupercilor foarte fina si gustoasa. 

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...