vineri, 5 ianuarie 2018

#fieca



Acum ca s-a incheiat sezonul, am revenit la rutina (sau incercam), ca am fost inundati de lumini, sarmale, sampanie si lamultianuri, va rog sa-mi permiteti sa va "urasc"* si eu cite ceva.

Eu as vrea sa te puni pe tine insuti/insati in capul listei, intotdeauna si in veci.
Daca ai vreo idee in cap, scoate-o de-acolo, materializeaz-o, lupta pentru ea pina in pinzele albe si-napoi.
Daca iubesti pe cineva spune-i.
Daca vrei ceva, go for it.
Daca te indoiesti vreodata de ceva, asculta-ti instinctul.
Si nu te lasa balta, niciodata!
Ai incredere totala in tine.

Sa ai un an bun! 
xoxo



urasc =urez+doresc*

2 comentarii:

Greta spunea...

Mare nevoie aș avea de tot ce ai scris tu, Crista, în special de primul deziderat! N-am învățat să mă pun pe primul loc și nu știu dacă o să fiu vreodată în stare. Dar perseverez, ce să fac :))
La mulți ani, să ai un 2018 fabulos! :)
Te îmbrățișez.

Acrobata spunea...

Draga Greta, iti multumesc pentru urari si comentariu. Persevereaza, persevereaza si vei vedea ca si rezultatele vor aparea. Si eu sunt in proces de invatare.
Sa-ti fie peste masura de bun 2018!
xoxo

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...