luni, 3 februarie 2014

Sa stergem praful, sa facem lumina!

S-a depus ceva praf pe-aici de cind n-am mai trecut... Dupa cum probabil ati observat, nu m-a prins suficient treaba asta ca sa vin regulat si sa postez ceva. Pacat. Ma mai trece cite un impuls, care moare in fasa, direct. Apoi mai gindesc una alta, mai trag concluzii, mai vad un film, mai ascult o muzica, mai gatesc ceva si automat imi fac o nota mentala sa si scriu despre. Vedeti si voi ca nu se intimpla... Apoi zic sa-l inchid, sa-l deschid, sa-l sterg si tot asa, un carusel din asta care a ajuns sa ma exaspereze si pe mine.

Asa ca nu mai promit nimic, doar sper :)

Se pare ca functionez dupa calendarul chinezesc si parca mai ieri am celebrat noul an. Sa fim intelesi din capul locului, inceputurile de an nu-mi sint favorabile deloc, nu-mi misca in mod pozitiv muschii fetei, nu ma fac sa visez la planuri si liste, sa-mi contabilizez esecurile si punctele pozitive din anul precedent. Pur si simplu imi doresc sa treaca repede si fara urme. Da, cu voi vorbesc, ianuarie si februarie!
De fapt, eu incep un an in martie si septembrie, mi se par cele mai inspirate si inspirante luni, cele mai datatoare de "rezolutii", planuri si tot dichisul. Asa ca, parca nici dupa anul nou chinezesc nu functionez.

Asta voiam sa va spun. Si va mai spun ca 2013 mi-a servit bucate reci, fara gust si cu oase de cele mai multe ori, apoi imi lua ochii cu cite un desert regesc,  ceea ce sper sa nu se intimlple si-n 2014, desi luna asta neluna mi-a cam trintit niste bucati greu de dus si digerat. Dar sa nu judecam dupa prima impresie.

Va multumesc pentru ca mai treceti pe-aici din cind in cind!

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...