luni, 1 august 2011

Luni, intii si-o luna noua

Sindromul zilei de luni .... pentru impatimiti e si mai bine -  luni, o noua saptamina, o noua luna, intii.
Ce as putea sa-mi doresc mai mult de la un asemenea inceput? Parca acum e momentul sa ai lista in fata si sa incepi, de azi, de luni, de intii.

 - merg la sala de cel putin 3x pe saptamina;
 -  o sa vorbesc mai mult cu mama la telefon;
 - o sa ma ocup cu sortatul hainelor in dulap ca de cind tot amin;
 - o sa citesc cartile incepute si uitate pe noptiera de la inceputul anului (de-atunci de cind am zis ca trebuietrebuietrebuie sa le citesc);
 - o sa maninc mai multe legume;
 - ma las de-fi-ni-tiv de fumat, ca doar dauneaza grav;
 - o sa alerg in parc
 - o sa fac plimbari lungi, macar la sfirsit de saptamina;
 - o sa imi pun alarma la ceas cu 20 minute mai devreme ca sa nu ma mai napustesc asa pe usa in mare intirziere in fiece dimineata;
 - o sa invat o limba straina, ma inscriu la vreun curs, ceva;
 - o sa merg la serviciu cu bicicleta, e mai sanatos, mai rapid, iar vremea imi permite;
 - o sa ...
 - o sa ...
 - o sa ...






Doar ca eu nu mai cred demult in inceputurile astea artificiale.

Niciun comentariu:

In care ...

 Ce revedere...citi ani au trecut de cind am deschis primul blog pe o platforma romaneasca, apoi un altul si altul si apoi inca unul. Si le-...